Met welke oplossing bent u geholpen?
Het reduceren van administratieve tijdsbesteding
Je administratie uit handen nemen. Je polissen van nagenoeg alle verzekeraars kun je onderbrengen in één rekening courant.
XENTER neemt, afhankelijk van de wensen, (een deel van) de administratieve taken (en eventueel de mid-office) van de deelnemer over. Dit zorgt ervoor dat er meer tijd resteert voor klantcontact en advisering. Het creëert ruimte voor groei en zorgt ervoor dat de administratie altijd op orde is. Het is tijd om tijd te besparen.
Extranet (inclusief digitale polismap voor eindklant)
Wij werken met een extranet waar bovendien onze deelnemers een eigen inrichting in hebben. Ook kan de eindklant inloggen op ons extranet, zodat ze ten alle tijden hun polisbladen kunnen inzien.
Deze online omgeving zorgt er voor dat iedereen altijd weet waar hij of zij staat. Kortom, gemak en transparantie.
Veel aanbieders en rechtstreekse aanstellingen
Wij bieden onze deelnemers een groot aantal aanbieders aan, zodat de beste oplossing altijd aanwezig is. Het is belangrijk om een groot aantal aanbieders te kunnen vergelijken, omdat elke aanbieder net iets anders is dan de andere. Het zijn misschien kleine verschillen, maar dit kan voor de klant een belangrijk aspect zijn.
Voor hypotheekadviseurs beschikken wij ook over veel rechtstreekse aanstellingen. Niet alleen voor hypotheken, maar ook voor de overige ‘complexe’ producten. En voor verzekeringsadviseurs bieden wij vrijwel alle aanbieders op de Nederlands markt aan.
Productcontrole
Plug & Play
XENTER heeft verschillende tools voor handen waar onze deelnemers gebruik van kunnen maken zoals o.a. voorbeelden van verplichte formulieren, abonnementen, AFM-documenten en leidraden.
Daarnaast kunnen onze deelnemers gebruik maken van workflows, brieven en e-mailing in ons extranet.
In- en uitstroom
Als een deelnemer wil gaan starten en een basis portefeuille nodig heeft om uit te bouwen, brengen we binnen XENTER vraag en aanbod samen.
Wanneer een deelnemer binnen nu en een paar jaar wil stoppen met de betreffende (portefeuille van de) onderneming, bestaat de mogelijkheid om afspraken te maken over hoe de samenwerking op dat moment gestopt wordt. We begeleiden en bewaken de gemaakte afspraken.
De extra's
Naast genoemde voordelen levert XENTER o.a. ook: abonnementen, adviessoftware, assurantiepakket, centraal accountmanagement, collectieve inkoop, CRM pakket, hypotheek-, krediet- en verzekeringsaanstellingen, nieuws en updates, eventueel telefoonopvang, trainingen en werkwijze begeleiding, en workshops.