Wij zijn onze doelgroep?

Verzekeringsadviseurs


Een serviceprovider verzekeringen ontzorgt verzekeringsadviseurs van  (binnendienst)werkzaamheden, zodat zij zich kunnen focussen op het adviseren en het klantcontact. Als serviceprovider verzekeringen bieden wij onze deelnemers o.a. de volgende mogelijkheden:

Verzekeringen Basis

Wij regelen niet alleen het registreren, beheren, muteren en onderhouden van de klant- en verzekeringsportefeuille, maar ook het uitbreiden en aanpassen van de portefeuille van bestaande klanten. Verder valt onder de backoffice dienstverlening o.a. de polisadministratie, prolongatie, schadebehandeling, postverwerking, mutaties, correspondentie, dossiervorming, registraties en eventueel telefoon opvang van en naar maatschappijen.

Verzekeringen additioneel

Voor verzekeringen is de midoffice een additionele dienst. Het analyseren en vergelijken van polisbladen en de inventarisatie, het verzorgen van offertes, opzeg- en wijzigingsformulieren, aanvraagformulieren en waardemeters, wordt compleet door ons overgenomen. Zodat onze deelnemer dit met de klant kan bespreken. Nadat alles retour door ons is ontvangen, verwerken en beheren wij dit. Bovendien houden wij deadlines in de gaten en zorgen wij er voor dat alles conform afspraak gaat lopen. Wij realiseren deze dienst voor particulieren pakketten én de zakelijke klant.

Leven, AOV en Kredieten

Registreren, beheren, muteren en onderhouden van de klant- en polisportefeuille. Wij nemen het administratief completeren van dossiers over en verwerken aanvragen. Wederom controleren wij de AFM- en dossier stukken en sturen deze naar de maatschappijen. De communicatie met maatschappijen over de voortgang en vraagstukken nemen wij ook over van onze deelnemers. Ook dit is een basisdienst.

Telefoonservice

De telefoonservice is een additionele dienst.

Het beheren en registreren alle inkomende telefoongesprekken door middel van doorschakeling. Wij verwerken en behandelen de binnenkomende klantvraagstukken. De taken, registraties en mails die hier uit voortvloeien registreren wij in het CRM-systeem. En wanneer derde partijen bellen melden wij dit of schakelen wij ze door.

Helpdesk met betrekking tot het extranet

De hulp bij ons extranet is een basisdienst.

Wij zorgen er voor dat eventuele systeemproblemen, welke onder ons beheer vallen, worden opgelost en dat vragen worden beantwoord. Onze deelnemers moeten goed over weg kunnen met ons extranet en daarom geven wij werkinstructies en werkprocedures. Als er zich eventuele problemen voordoen communiceren wij dit voor onze deelnemers. Wij beheren en onderhouden het systeem voor zo ver dit onder ons beheer valt.

Hypotheekadviseurs


Een serviceprovider hypotheken ontzorgt hypotheekadviseurs van (binnendienst)werkzaamheden, zodat zij zich kunnen focussen op het adviseren en het klantcontact. Als serviceprovider hypotheken bieden wij onze deelnemers o.a. de volgende mogelijkheden:

Hypotheken Basis

De basis dienstverlening hypotheken bevat het registreren, beheren, muteren en onderhouden van de klant- en hypotheekportefeuille. Tevens nemen wij de volgende werkzaamheden op ons: het administratief complementeren van dossiers, de aanvragen voor bankgaranties, het controleren of de AFM- en dossierstukken zijn ontvangen en het insturen van stukken naar geldverstrekkers. Hier hoort uiteraard de communicatie met deze geldverstrekkers en notarissen over voortgang en vraagstukken omtrent deze ingestuurde stukken bij.

Onze midoffice zorgt er daarnaast voor dat werkzaamheden zoals het aanvragen, controleren en uitbrengen van offertes door ons uit handen worden genomen. Wij controleren de AFM-stukken inhoudelijk en sparren met adviseurs over aanvragen en de keuze van geldverstrekkers. Ten slotte communiceren wij met geldverstrekkers omtrent offertes.

Door een breed scala aan workflows in ons automatiseringspakket werken wij juist, snel en zorgvuldig. Hierdoor kunnen wij je tijdig waarschuwen voor deadlines die dreigen te verstrijken. Wij verwerken aanvragen met HDN. Onze deelnemers hebben hier zelf geen eigen HDN aansluiting voor nodig.

Hypotheek Compleet

Additioneel bieden we de mogelijkheid dat je de completering van je dossier aan ons overlaat. We nemen dan het werk vanaf het moment dat wij de getekende offerte ontvangen, tot en met de passage over. Dit vereist natuurlijk intensief klantcontact en eventueel communicatie met werkgevers en andere instanties. We noemen deze dienst: ‘Dossier Compleet’. Je hebt hierdoor nog meer tijd voor het uitbrengen van advies.

Geen schade of inkomensverzekeringen in het assortiment? Xenter brengt vraag en aanbod bij elkaar en biedt de mogelijkheid om samen met een andere deelnemer een totaalklant te maken zodat het hele pakket onder het beheer van Xenter blijft. Dit is wel zo fijn voor de klant.

Onze midoffice-dienst is jouw commerciële binnendienst. Wanneer je vast zit met een hypotheekadvies, of niet weet welke aanbieder het beste past bij een specifieke klant, dan kan je altijd met ons sparren over dit soort kwesties. Onze midoffice helpt ook met vaktechnische vragen en houdt je op de hoogte van productontwikkelingen en andere belangrijke zaken of wijzigingen. Wij communiceren ook voor onze deelnemers met de aanbieders.

Leven, AOV en Kredieten

Registreren, beheren, muteren en onderhouden van de klant- en polisportefeuille. Wij nemen het administratief completeren van dossiers over en verwerken aanvragen. Wederom controleren wij de AFM- en dossier stukken en sturen deze naar de maatschappijen. De communicatie met maatschappijen over de voortgang en vraagstukken nemen wij ook over van onze deelnemers. Ook dit is een basisdienst.

Telefoonservice

De telefoonservice is een additionele dienst.

Het beheren en registreren alle inkomende telefoongesprekken door middel van doorschakeling. Wij verwerken en behandelen de binnenkomende klantvraagstukken. De taken, registraties en mails die hier uit voortvloeien registreren wij in het CRM-systeem. En wanneer derde partijen bellen melden wij dit of schakelen wij ze door.

Helpdesk met betrekking tot het extranet

De hulp bij ons extranet is een basisdienst.

Wij zorgen er voor dat eventuele systeemproblemen, welke onder ons beheer vallen, worden opgelost en dat vragen worden beantwoord. Onze deelnemers moeten goed over weg kunnen met ons extranet en daarom geven wij werkinstructies en werkprocedures. Als er zich eventuele problemen voordoen communiceren wij dit voor onze deelnemers. Wij beheren en onderhouden het systeem voor zo ver dit onder ons beheer valt.